Jane ♥ Beautiful

9. července 2012

Hedvábná péče Biosilk


Ahoj, ahoj, tak jsem po pár dnech dovolené zpět a dnes bych vám ráda představila moji momentálně nejoblíbenější trojku v oblasti péče o vlasy.
Četla jsem na tyto výrobky spoustu chvály a tak jsem neodolala, objednala a vůbec toho nelituji!

Jako první vám představím šampon.

 Začnu balením, které je bytelné a myslím, že ho jen tak nerozbijete. Moc se mi líbí uzavírání, protože stačí jen stisknout a můžu si vesele nalít šampon do ruky, žádný šroubování a další zdlouhavé procesy.
Je čirý, neobsahuje žádné třpytky a je tak akorát hustý. Trochu mi vadí, že méně pění, ale díky jeho účinkům nad tím přimhouřím oko:)
Vůně neumím úplně popsat, ale cítím z ní bylinky, květiny,  je jemná a nevtíravá.
Co se týče účinků, tak jsem fakt nadšená. Nemám sice po tomto šamponu vyloženě jemný, hebký vlasy jako po jiných, ale to jsem na jednu stranu ráda, protože je aspoň nemám upláclé k hlavě, splihlé a bez objemu. S tímhle šamponem je mám takové lehké a vzdušné, přesto ne hrubé.


Kondicioner se od šamponu liší svou konzistencí, je hustší, takže ho stačí trocha, ale  naopak má stejnou vůni. Vlasy mi nezatěžuje, myju si je jako obvykle každý druhý den. Dávám ho do délek vlasů a pak si ještě tím, co mi zbyde,  pročešu i kořínky a nechám působit cca 2 minuty(mezitím se umyju gelem, vyčistím pleť atd:D).
Po použití jsou vlasy hebké, ale ne moc, jak už jsem psala u šamponu, jsou vzdušné a prostě takové pěkné.


Jako poslední, to nejlepší na konec, je přírodní tekuté hedvábí. O tom už bylo napsáno hodně, ale protože  třeba někdo neví jako moc šikovná věcička to je, tak vám to musím připomenout:D.
Používám ho po každém  mytí, stačí troška, je dost mastné, ale už jsem to s ním jednou přehnala a vlasy jsem umaštěné neměla.
Konzistencí mi připomíná hustší olej, vůně je stejná jako u šamponu a kondicionéru, ale řekla bych, že víc výraznější. Jako já tu vůni úplně moc nemusím, ale patlám si to na vlasy hlavně kvůli účinkům, takže mě vůně nijak zvlášť nezajímá.
Moc se mi líbí, že se do konečků vpije a ty pak působí takovým zdravějším dojmem a jsou hezky zacelené. Samozřejmě vám to na roztřepené konečky nepomůže, na ně jedině nůžky. Používám ho i před žehlením , protože působí jako ochrana před teplem.

Všechny přípravky používám měsíc v kuse, akorát 1x v týdnu umyju jiným šamponem a kondišem, aby si vlasy nezvykly, a tak můžu objektivně říct, že tohle mým vlasům svědčí. Přijde mi, že je mám od té doby kvalitnější, lesku jsem si  teda nevšimla, ale to na mých blond vlasech bylo obtížný vždycky. Jsou víc objemný, nadýchanější, pružnější ale zároveň i příjemný na dotek.
Určitě tahle trojka bude mým stálým pomocníkem.
Doporučuji vyzkoušet!

Všechny výrobky můžete zakoupit na jejich e-shopu . Ceny se pohybují za šampon + kondiš okolo 500,- a za tekuté hedvábí podle toho, jakou chcete velikost.
Šampon i kondiconer mají 350ml.

( Šampon a kondicionér jsem si koupila za své peníze, tekuté hedvábí mi bylo poskytnuto k zrecenzování, děkuji!)

8 komentářů:

  1. Zajímavý tip! Určitě po něm kouknu!

    OdpovědětVymazat
  2. To hedvábí se mi moc zamlouvá :) určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, díky.
    A vážně působí jako ochrana před teplem? Mě by připadalo, že se mi tou žehličkou a olejíčkem smažily vlasy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to vlastně žádnej olej neni, nebo jako je, ale hned se po chvilce hezky vsákne, takže ty konce nejsou umaštěné, žádnýho škvaření se bát nemusíš:)

      Vymazat
  4. Skvělý typ, mám dost poškozené vlasy, tak by mi snad tahle řada mohla pomoct

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za typ! V létě se to určitě hodí.. ještě na to mrknu možná koupím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten parfém mám taky :-) A taky je bez víčka - tester. On je totiž jinak strašně drahej, ale takhle jako tester je ta cena celkem přijatelná. Je to snad jedna z mých absolutně nej voňavek, co jsem kdy měla. Už mám bohužel půlku vypotřebovanou, ale budu si přát další k vánocům :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥