Jane ♥ Beautiful

6. ledna 2013

LEVNĚ A KVALITNĚ: Dětský krém do krutých mrazů

Krásný nedělní večer přeju,
protože se mi doma kupí spousta levných, ale zároveň kvalitních výrobků, rozhodla jsem se tak udělat rubriku se stejným názvem. Myslím si, že by to mohla spousta z vás ocenit, přece jenom, proč si kupovat něco drahýho, když to můžu sehnat i v levnější variantě:). 
Dneska se podíváme na zoubek dětskému krému značky Bübchen, který seženete v lékarně za cca 60-70,-.


Poprvé jsem o něm četla u Lili, bylo to zrovna v dobu, kdy jsem se chystala na hory, takže ideální příležitost ho vyzkoušet. Sice teď u nás ještě nepanujou kruté mrazy, ale co není, může být a vy pak budete rády, že ho máte. :)
Jedná se o dětský ochranný krém do zimy a větru  , který obsahuje mandlový olej, bambucké máslo, vitamin E a patnhenol. Naopak neobsahuje minerální oleje a konzervační látky. Takže samé super věci pro miminkovskou citlivou pleť. A co je dobré pro ni, je dobré i pro tu naši.



Je hodně hutný, ale dobře se roztírá, pleť je po něm mastnější a pomaleji se vstřebává. Krásně čistě voní, jako miminko, přesně tak jak to mám ráda.:) Na mastnější pleť stačí nanést opravdu pidi množství. Jediný problém vidím v tom, že pokud máte pleť hodně mastnou a náchylnou k ucpávání poru, tak to nebude úplně nejlepší. Jako tejden na horách  si s nim mazat ksicht ok, ale déle asi ne. Mně se po něm totiž trochu ucpávaly pory, takže jsem to musela pak ještě řešit různýma čistícíma maskama. Ale tak hlavně, že jsem pleť aspoň trochu ochránila před mrazem. Pokud máte pleť ale normální/smíšenou/suchou, určitě ho zkuste i na běžné mazání. Je totiž i fajn jako podklad pro MU, krásně se po něm roztírá.
Na pleti nijak nepálí, nedráždí ji, po použití je heboučká a voňavá a skvěle hydratovaná. Dokonce zabránil i šupinkám na obličeji. 
Když to tak vezmu, tak snad nikdy jsem z něčeho, co bylo určeno pro miminka, nebyla zklamaná.
 

+ hydratuje, zvláčňuje
+- mastnější
+ je v tubě
+ krásně voní
+ nepálí
+ dobře se roztírá
+ levný

- pomaleji se vstřebává
- může ucpávat pory


Co vy a dětská kosmetika? Používáte? Nebo máte zkušenosti konkrétně s touto značkou? :)

15 komentářů:

  1. dětské krémíky jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. čo dobré pre deti najlepšie pre nás ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda věci pro dětičky..nádherně voní a jsou kvalitní i levné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tip, brzy se chystáme na hory, tak se mi bude něco podobného hodit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. super tip, to se bude hodit:)
    krémy pro děti mám ráda, ale děti už tolik ne....jsem divná!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle tipy na "levně a kvalitně" zbožňuju! těším se na další :-)

    http://amomentoflifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna recenzia ale ja to mám odskúšané a po tomto výrobku ma hrozne štípali ruky.

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. ja som si kupila tento krem nedavno a musim povedat ze je naozaj dobry :) hlavne teraz v tejto zime ::))
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥