Jane ♥ Beautiful

8. července 2013

GARDALAND 2013

Krásné prázdninové pondělí :),

 


nejprve vám chci poděkovat za vaše komentáře k minulému čanku, opravdu moc děkuju! ♥ 
V den, kdy mě propustili z nemocnice, jsem měla fakt honičku, pustili mě o 2 hodiny později, než mi slibovali, takže to bylo všechno dost hrr, ale nakonec jsem to stihla a mohla frčet do Itálie, kam jsme jeli s přítelem do zábavního parku Gardaland, který leží i u Gardského jezera, které je fakt nádherné, doporučuju se tam někdy kouknout.
No musím vám říct, že to bylo super. Pokud jste stejný blázen jako já do všemožných atrakcí, horských drah a všeho možnýho..nesmíte tenhle park minout! Já už tam jednou byla, když mi bylo asi 10 a od tý doby tam chci každej rok a letos se mi to konečně splnilo, juhůů:D.
Bála jsem se, že budou velký fronty, ale naopak, nejdýl jsme čekali asi 25 minut, ale většinou maximálně 5-10 minut. Ale i těch 25 minut stálo za to, protože je to opravdu nezapomenutelný zážitek a každá atrakce má něco do sebe. Park je skvělý jak pro malé děti, tak i pro ty větší jako jsem já:D. Nejkrásnější je stejně to, když jedete na té horské dráze a v dáli vidíte to ooobrovské jezero.. Mají to tam všechno tak krásně udělaný, hlavně ty různé dětské atrakce, to je fakt ráj. :)
Já miluju všechny děsivý horský dráhy, ty jsou tam 4, z toho je jedna taková ta pavá "americká", a pak takové ty klasické, ale všechny jsou skvělé! až na jednu (červená), ta byla hrozná, chvíli jste jeli hlavou vzhůru, pak normálně, pak zase hlavou vzhůru a tak pořád dokola, ta  mě teda vůbec nebavila a šla jsem na ni jen jednou. Trošku mě otrávilo Blue Tornado (ta modrá), která vypadá krásně, ale strašně sebou škube a já se pořád bouchala do hlavy.. Pak je tam samozřejme volný pád, na ten jsem se musela psychicky připravovat hoodně dlouho, ale nakonec to tak strašný nebylo.:D Taky jsou tam různé vodní atrakce, na které byla největší fronta, se ani nedivím v tom horku, bylo to vážně osvěžující. No..prostě je tam toho hrozně moc a určitě doporučuju k návštěvě.  Jen mě mrzí, že většina atrakcí nešla vyfotit (hlavně raptor, ten byl úžasný!), protože byli buď v lese nebo prostě nějak blbě, no ale snad si z fotek aspoň malý obrázek uděláte. :)



 Taky tam bylo úžasné 4D kino, které se celé hejbalo. No musím říct, že to bylo fakt jak doopravdy!



 Tříšť mají samozřejmě lepší jak u nás, ikdyž za ty prachy.. :D




Tahle zelená "americká" byla podle mě nejlepší :)



 A tahle červená byla děsná!



Táák jsem vás zase přesytila fotkama co, když já se ale musím pochlubit!:D

 

 

Co vy a takovéhle blbůstky? Jste podobní blázni ? :D 

 

 

Mějte  parádní den a ještě parádnější prázdniny!

 

J.

28 komentářů:

  1. Jsi stejný blázen jako můj muž, ten by se tam vyřádil:) Můžu se zeptat odkud máš ty šortky na poslední fotce? Jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Určitě, jsou z NY, ale kupovala jsem je už předminulý rok :(

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky.Snad se tam taky někdy podívám už mi to někdo říkal,ale ještě jsem tam nebyla a těď si mě dokonale naladila :D taky jsem takový blázen do všech atrakcí :) a moc ti to sluší.

    Chtěla bych vás poprosit,aby jste mrkli ke mě na blog.Teprve ho rozjíždím,alei tak můžete nechat nějaký ten komentář :) :P Moc by mě to potěšilo díky :)

    http://terry-londonbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam mrkni, pokud budeš mít možnost, nebudeš litovat! :)
      Děkuji:)

      Vymazat
  3. Já to miluju, takže 100% tam pojedu, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super. Já byla akorát v Disneylandu, ale tohle vypadá líp! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam bych se chtěla taky podívat..no snad jednouuu :)

      Vymazat
  5. velmi ti to pristalo a 4D kino by som si pozrela , musi to byt uzasne.. :)

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se považuji za takového blázna do kolotočů a různých takových parků, ikdyž bych řekla, že čím jsem starší, tím mi víc dochází, že to není bezpečné :DDD Krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si naopak řikám, že tady to bezpečný je, pač by si asi nemohli nikdy dovolit, aby se něco stalo..pak by jim tam už nikdo nejel, tim se uklidnuju já!:D

      Vymazat
  7. Tak takovýhle blázen opravdu nejsem :D. Já jsem na atrakce nikdy nebyla, šla jsem na ten nižší level což byl Breakdance nebo Calipso, na nic jinýho bych nevezla, když nepočítám řetězák atd.. :D..ale jako na tohle by mě nikdo nedostal ani za milion snad! :D Je hezký že sis to tak užila a že je Ti zase dobře! A na těch fotkách! VYPADÁŠ HROZNĚ KRÁSNĚ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Jéé, přitom je to táák skvělý!♥
      Moc moc děkuju Romanko! :*

      Vymazat
  8. S přítelem vám to moc sluší :)
    A je dobře, že si prázdniny hezky užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobře, že už jsi v pořádku Janičko:) Musel to být super den!:)
    S přítelem jste krásní!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Přítel má na hezčí,nic pro ti,ale vidím ho s nějakou opálenou,HUBENOU blond kočkou:-)ty vypadáš tady dost vyblitě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevim jak ty, ale já po propuštění z nemocnice nevypadám zrovna 2x skvěle ;)

      Vymazat
    2. Chtěla bych vidět jak vypadáš ty, když tady píšeš takový věci o Janče. Ani jí neznáš, tak jí nesuď :)

      Vymazat
    3. Kriste pane. Tady někdo závidí a já vím proč :D. Jani, jste oba kouzelní :*

      Vymazat
    4. myslím,že tady na těch fotkách Janě není opravdu co závidět..

      Vymazat
  11. Krásné fotky, určitě jsis to mooc užila..já bych asi na takovou dráhu nemohla :D:D:D

    Moc vám to s přítelem slušíí!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila, užila :))) no tak jasný, každý na to není..:D
      Děkuju moc! :)

      Vymazat
  12. vypadá to dobře ale nevím jestli bych na to šla jsem ten blinkací typ tak nevím i pouťové atrakce mi nedělají dobře :))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný :) já takovýhle atrakce, dráhy atd. miluju, ale zatim jsem byla jenom v pár parcích v Německu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥