Jane ♥ Beautiful

3. října 2014

Seven Sisters Park


Ani nemůžu uvěřit, že už je to víc než rok, co jsem psala tento článek. Fakt k neuvěření, jak ten čas letí. Trošičku nostalgie, no:) 

______________________________________________________________________

V sobotu jsme holkama nasedly do auta a vydaly se do Brightonu. Cesta byla krušná, protože se nám rozbila navigace, tak jsme byly nuceny použít mapu, ale s menším spoždením jsme to všechno krásně zvládly! Odpoledne jsme si udělaly výlet na Seven Sisters a je tam pořád stejně hezky jako minulý rok:) Ani nějak nemám moc víc co psát, prostě jenom, že byste se tam měli podívat.......... protože je to skvělý místo. Moc moc.

Tak, pusťte si tuhle skvělou písničku (jooo, jsem teď trošku zamilovaná do Eda!) a mrkněte na fotky!




Mějte se krásně,
posíláááám velkou pusu z Cambridge :-*















au pair mafie :-D



 Krásný pátek a víkend!



24 komentářů:

  1. Nemám slov, je to nádhera. Krásná příroda. Zase změna, vidět fotky krajiny a ne jenom města. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny fotky, pristi mesic se taky chystam do Brightonu, tak tohle je dobra inspirace co nesmime minout! :)

    http://travelnote-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala, navíc z centra Brightonu (u Starbucksu) jezdí bus každou hodku za 9 liber pro dva zpáteční:)

      Vymazat
  3. Krásné fotky a super fotka aupair mafie :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký fotky a ty vypadáš neuvěřitelně spokojeně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. kráska :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani,ty jsi bilinska vid? Ja na tebe narazila na skupine aupairek na fb a rikala jsen si, ze to jmeno je mi nejaky povedomy, tak jsem si te pridala a pak jsem videla, jak tam davas odkaz na tvuj blog,tak jsem se mrkla a jsem nadsena :) precetla jsem vsechny clanky od zacatku tvy aupair kariery a budu cist dal :) ja jsem ted na stredni, a po skole chci delat taky aupair(to jen kdyby te zajimalo,co delam v aupair skupine:-D), a jsi prvni, na koho jsem narazila takhle z Biliny nebo okoli. Ja doufam,ze si to jednou budu uzivat tak jako ty. Mimochodem mas krasny fotky, a dobre pises. Uzivej :))))
    - Baruu[BarbaChna Vilain]

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou úžasné fotky! :) Moc hezký blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji! ♥